środa, 16 listopada 2011

Dzień 2

Już 16h za mną.

Punkty za baner: 742.0
Punkty od twoich poleconych: 0.0
Super polecający: 0.0
Punkty za siatkę poleconych (172/1000 max za każdego poleconego):  172.0
Punkty bonusowe: 336.0
Otrzymane punkty: 0.0
Suma punktów: 1250.0

Czyli po 16h zarobiłem: ~0,125$.
Więc aby zarobić 0.5$ muszę poświęcić kolejne 8 dni po 8h.


Przemyślenia:
- Zakładam ,że najlepszym rozwiązaniem wolno rosnącej liczby punktów jest stworzenie piramidy finansowej.
- Zastanawia mnie czy tworzenie zdalnych komputerów jako "poleconych" jest wbrew regulaminowi i jak się ma sama piramida finansowa względem prawa.

 Zapraszam do brania udziału: LINK

Pozdrawiam,
"T.G."

7 komentarzy:

  1. Zaczęliśmy tego samego dnia z tym,że ja mam za sobą jakieś 9h i mam już:
    -514 pkt. za baner
    -350 bonusowych
    co daje razem 864pkt.
    Mnie również zastanawia kwestia ustawiania kilku komputerów jako botów. Za parę dni to sprawdzę, chociaż napisali w FAQ, że można mieć tyle kont ile komputerów w domu ale nic nie napisali na temat powiązań tych kont..
    "- I have severals PC at home !

    In 20Dollars2Surf, we do not limit to one or two accounts per IP. You can install as many different account that you have PC at home.
    "
    Szkoda, że wcześniej nie wpadłem na Twojego bloga bo miał byś już jednego aktywnego poleconego

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja strata , a sensu nie widzę byś zaczynał wszystko od początku. Poza tym mija się to z celem. ;)
    Pomysł stworzenia paru zdalniaków/botów kwitnie u mnie w głowie cały czas. Najlepiej było by zainstalować oprogramowanie 20$2Surf na paru serwerach biurowych. W końcu pracują 24h więc płynie z tego sam dochód. ;)

    Jak uda Ci się coś w tym kierunku mam nadzieje ,że podzielisz się informacjami o uzyskanych wynikach.

    No i zapraszam ponownie.

    "T.G."

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielę się na pewno. W przyszłym tygodniu (może i w tym tygodniu mi się uda) stawiam pierwszego bota u mnie w domu :)Pamiętaj, że każdy bot musi mieć utworzone konto na innym adresie e-mail. W Twoich obliczeniach zabrakło mi limitu, który sporo utrudnia sprawę jeżeli chodzi o boty, bo nałożony limit wynosi 10tyś. pkt/miesiąc za baner

    OdpowiedzUsuń
  4. O tworzeniu nowych kont meilowych wiem i uważam ,że to nie problem godny uwagi. ;)

    Natomiast limit całkowicie wyleciał mi z głowy, a sporo on zmienia. 1$/miesięcznie od banera więc wychodzi na to ,że część moich obliczeń co do piramidy finansowej jest błędne. Aby zwiększyć dochód przy limicie zamiast iść w czas spędzony trzeba pójść w ilość poleconych.

    OdpowiedzUsuń
  5. co do opłacalności ustawiania botów w sensie pożerania prądu to ja mam zamiar dorzucić na bota "oglądanie" filmików z youtuba ale to w określonych godzinach (od 23 do 13-14) bo neta mam za słabego na jednoczesne puszczanie filmików z youtuba na bocie i dodatkowo dzielenie łącza na normalne 2 komputery w domu. Jeżeli chcesz to mogę dać Ci link do poradnika zarabiania na youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. Częścią mojego planu botowania jest to ,że ów boty nie będą na moim utrzymaniu. xD
    A poradnik do youtuba mam. Chciałem próbować z uploadem na hotfile albo firecash , ale net mi wymięka.

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym tak chciał ale niestety nie mam takiej możliwości więc kombinuję tak żeby jeden komputer zarabiał jak najwięcej. Mam już mały postęp co maksymalnego wykorzystania komputera, ale poinformuję Cię jak to zrobić dopiero jak będę w 100% pewien, że to zadziała czyli najprawdopodobniej jutro :)

    OdpowiedzUsuń